OM myStylist.dk
myStylist.dk
CVR. nr. 326892987
Godthåbsvej 177
2720 Vanløse

Tlf. 60564136
E-mail: info@mystylist.dk

Etablerings år: myStylist salon og webshop 2009

BESTILLING
Bestilling af varer sker via myStylist.dk
Du vil automatisk modtage en ordrebekræftelse på din bestilling via mail efter bestilling. I forbindelse med afsendelsen af din vare, vil du modtage en ordrebekræftelse samt faktura pr. e-mail. Bemærk, at du skal have Adobe Reader for at åbne fakturaen, da den sendes som PDF-fil. Hent Adobe Reader gratis her.

myStylist.dk leverer sammen med sine samarbejdspartnere hudpleje produkter, makeup produkter, samt behandlinger der fysisk sker på vores adresse Godthåbsvej 177 - 2720 Vanløse og udelukkende den adresse.

PRISER
Priser og forsendelsesomkostninger kan ændres til enhver tid. Du er bundet af de priser, der gælder på det tidspunkt, du har handlet med myStylist.dk

BETALING
Hos myStylist.dk.dk kan du betale med Visa Dankort, Mastercard eller mobilbetaling, til nr. 41671

Transaktionsomkostninger betales af myStylist.dk
Dog forbeholder vi os ret til at opkræve disse omkostninger såfremt du fortryder dit køb.

LEVERING
Alle ordrer sendes som pakke med Post Danmark, GLS eller DAO. Fragtens priser på varerne opdateres løbende, når du lægger varer i indkøbskurven.

BEHANDLINGER BETALING & LEVERING
Behandlinger kan betales ved ankomst i forretningen
Behandlinger skal bookes via myStylist.dk under linket for hver behandling eller pr. telefon.
Behandlinger betales kontant eller på Mobilepay fysisk i skønhedssalonen 
Penge for produktkøb gives retur 14 dage efter køb, dette gælder udelukkende produkter med ubrudt emballage. Derefter gives pengene ikke retur, vi udsteder et værdibevis på beløbet.

Udeblivelse eller aflysninger inden for de sidste 24 timer inden behandling skal påbegyndes forbeholder vi os retten til at fakturere eller tilbageholde det betalte beløb tilsvarende behandlingens pris.
Udeblivelse eller aflysninger senest 24 inden behandling skal påbegyndes, vil blive faktureret det fulde beløb for den behandling/behandlinger der har været booket online, pr. telefon eller sms.

SÆRREGLER FOR STYLING AF HÅR & MAKEUP
Ved booking af services som styling af hår og makeup, brude, konfirmationspakker, eller freelancetimer optager meget tid allerede fra booking tidspunktet. Ved udeblivelse eller aflysninger af disse services efter bookingen er bekræftet (dette sker pr. e-mail) medfører en fakturering på 50% af den samlede sum af bookede service uanset tidspunkt for aflysning eller udeblivelse sker. Afbud kan kun ske pr. e-mail og denne skal vi have bekræftet over for køber før den er gældende.
Depositum vil blive opkrævet v. booking af disse services og tilbagebetales ikke ved afbud.

FRAGTPRISER er angivet ved køb af produkter online

Leveringstid: Ordrer leveres typisk 2-3 hverdage efter bestilling, men oftest hurtigere. Du modtager en SMS eller e-mail fra afsender med Track & Trace. Denne SMS er gratis.

FORTRYDELSESRET
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler produkter hos os. Varen skal være uåben. Særregler er gældende ved booking af services, se længere oppe i denne skrivelse.

Fristen løber fra den dag, du modtager varen. Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens leveringen står på.

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at skrive eller ringe til os – se kontaktoplysninger øverst på siden. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende den til os. Den finder du her, og der er også et link til formularen i mailen med ordrebekræftelsen.

Du skal selv betale omkostninger til returnering af varer til os, og forsendelsen skal være forsvarligt indpakket, således at den ikke går i stykker under transporten. Hvis varen er i stykker, når du modtager den, har du ret til at få en ny vare leveret, eller hvis dette ikke kan opfyldes, få dine penge retur. Du skal altid tjekke pakken ved udlevering fra Post Danmark, GLS eller DAO, således at du ved udleveringen kan reklamere direkte til dem. Hvis du konstaterer, at varen er i stykker ved levering, skal du fremsende billeddokumentation til info@mystylist.dk. Som oftest beder vi ikke om at få varen returneret, hvis vi af billeddokumentationen kan konstatere, at varen er gået i stykker under transporten.

Der er ikke fortrydelsesret for varer bestilt som firmagaver, hvor ordren afgives af en erhvervsdrivende virksomhed med CVR-nr. da dette betragtes som B2B-handel.

YDELSER UNDTAGET FORTRYDELSESRETTEN 
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

1. Varer der ikke er på lager i shoppen og som derfor købes hjem fra leverandører som specielle bestillinger. Oftest vil dette være tilfældet, hvis der bestilles et stort antal af en enkelt type varer, hvor vi ikke har nok på lager og vi aftaler at bestille varerne hjem som ekstraordinær leverance fra vores leverandører. Dette vil kun forekomme, hvis du kontakter os med en specialordre, idet der aldrig kan bestilles varer i webshoppen i et større antal end vi har på lager.

2. Aftaler om varer, hvis prisen afhænger af udsving på kapitalmarkedet, som den erhvervsdrivende ikke har nogen indflydelse på, og som kan forekomme i fortrydelsesperioden.

TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur. Du skal selv betale returfragten til os (se ovenfor). Hvis du i forbindelse med dit køb har opnået gratis fragt din bestilling som et led i en kampagne eller køb over DKK 500,00, fratrækkes rimelige omkostninger til dækning af fragt fra det beløb, der returneres til dig. Vi forbeholder os ret til at fratrække de omkostninger vi har haft til betalingsgebyrer. Du vil modtage dokumentation på vores omkostninger hertil.

Bemærk, at hvis du nægter at modtage en vare eller undlader at afhente den på posthuset/eller andet udleveringssted, så godtages dette ikke som fortrydelse af dit køb med mindre du har kontaktet os og gjort din fortrydelsesret gældende.

Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

TREDJEPARTS WEBSTEDER
Dette website kan indeholde links til hjemmesider, der drives af en af ​​vores partnere, annoncører eller tilknyttede selskaber eller andre tredjeparter. Bemærk, at vi ikke er ansvarlige for indholdet af sådanne hjemmesider eller de varer eller tjenester, der tilbydes der.

INTELLEKTUEL EJENDOMSRET

myStylist.dk eller vores serviceydere/licensgivere ejer alle immaterielle rettigheder til Websitet og alle materialer lagt ud på Websitet. Disse rettigheder og materialer er beskyttet af copyright og enhver ret i denne forbindelse forbeholdes.

Du kan til personlig brug udskrive en kopi eller downloade uddrag af sider på Websitet. Du må ikke bruge nogen del af vores ophavsretligt beskyttede materiale til kommercielle formål uden først at indhente en licens fra os eller vores licensgivere.

Ved bestilling af myStylist.dk, giver du os en uigenkaldelig ret til at citere fra kommentarer om myStylist.dk, myStylist.dk Produkter og/eller Abonnementer, som du har anført på Websitet, blog eller sociale medier samt at bruge citater på vores Website, på sociale medier og ved anden markedsføring.

LOVVALG OG TVISTER

Disse vilkår skal fortolkes og anvendes i overensstemmelse med dansk lovgivning. Tvister i anledning af disse vilkår eller dit samarbejde med myStylist, skal afgøres ved de danske civile domstole

GAVEKORT

Køber af gavekortet har to ugers returret, hvor pengene kan tilbageføres. Pengene kan kun tilbageføres, såfremt gavekortet ikke er blevet indløst af modtageren.

Modtageren af gavekortet kan ikke få gavekortets værdi udbetalt, men kan til enhver tid bruge det på myStylist.dk shop samt behandlinger i salonen.

KLAGEGANG
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@mystylist.sk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Du kan klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35
2500 Valby

Telefon: 4171 5000
Email: kfst@kfst.dk